eerste week in Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Brittverdellen - WaarBenJij.nu eerste week in Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Brittverdellen - WaarBenJij.nu

eerste week in Sheffield

Door: britt verdellen

03 December 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

na aankomst in ons gastgezin op zondag begint maandag meteen onze eerste week.

maandag 13 november:
s'ochtends na dat de wekker ging, staan we op, klaar maken en stond Karen al op ons te wachten met een gedachte tafel met 3 soorten cornflakes. Na het eten namen we de bus die 2 minuten van ons huis af was. en waren gelukkig netjes op tijd bij de Hillsborough college.
na wat gekletst te hebben over iedereens indruk zijn we naar een presentatie lokaal gegaan en hebben we daar natuurlijk een presentatie gehad over de school en onze twee weken.

dinsdag 14 november
we hebben na een les gehad te hebben in een lokaal lekker buiten sport, waarbij 3 studenten van onze groep les gave, het waren leuke lessen en ik vond het super leuk om weer een beetje het vak lesgever te hebben.
daarna hebben we een speurtocht in het Hillsborough park gedaan. ook dat was leuker dan ik dacht.

woensdag 15 november
vandaag zijn wij naar Chesterfield College geweest, een deel van de groep bleef daar en het andere deel ging naar een andere locatie. ik ging na de sport locatie en daar hadden we een les in fitness en daarna in de praktijk een circuit training dit was een leuke dag

donderdag 16 november
vandaag hadden we een gastspreker namelijk Johnny Nelson, hij was wereld kampioen boksen. Hij gaf een inspirerende praatje. vooral over motivatie en zelfvertrouwen.

vrijdag 17 november
Vandaag hebben we een uur boskes gehad in the Ingle gym. deze boksschool staat bekend om zijn kleine school maar met veel uitgegroeide kampioenen. Ik heb zelf niks met boksen maar vond deze les echt leuk

zaterdag en zondag.
deze dagen zijn we naar de Mal geweest en vooral veel gezelligheid gehad iedereen, zondag zijn we ook nog wezen zwemmen. en de avond zijn we uit geweest met bijna alle 70 studenten.