de tweede week in Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Brittverdellen - WaarBenJij.nu de tweede week in Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Brittverdellen - WaarBenJij.nu

de tweede week in Sheffield

Door: britt verdellen

Blijf op de hoogte en volg

03 December 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

de tweede week en laatste week is aangebroken.

maandag 20 november:
de eerste twee uur hebben we lekker buitensport. nu weer geven twee mensen les. ik vond dit een leuke les. daarna zijn we om half 12 naar united Sheffield ui gegaan, de voetbal club en hebben we daar een training gehad.
het was een niet zo lang dagje maar wel een leuk sportief dagje.

dinsdag 21 november:
vandaag hadden we weer het eerste uurtje buiten en hebben wel lekker wat gesport en gevoetbald. daarna hebben we in een lokaal nog wat zaken geregeld voor school en zijn we op weg gegaan naar de ijsbaan. eerst had ik curling, iets wat uiteindelijk leuker was dan ik gedacht had, dit kwam omdat ik best wel wat gevoel had voor het schuiven end at maakt het wel een leuk spel. daarna nog wat zelf mogen schaatsen. dit had ik al lang niet meer gedaan dus dat is altijd leuk.

woensdag 22 november
vandaag was weer een dag in chesterfield, alleen nu bleven we met de klas samen en hebben we met Engelse studenten een sportdag georganiseerd. dit vond ik minder leuk omdat wij als Nederlandse studenten niet echt nodig waren dus eigenlijk vrij weinig deden.

donderdag 23 november
we zijn deze ochtend begonnen met onze europass in te vullen voor schoolzaken en hebben daarna het jachtseizoen gespeeld. Liza en ik zijn als boeven door het centrum gaan lopen en Sanne en Bregje zijn ons gaan zoeken. ik vond dit een leuk middagje.

vrijdag 24 november
om 10:30 begon deze dag met een bus rit van 45/50 minuten naar het peakdistrict, dat is een natuur gebied met veel bergen. we zijn vervolgend een route gaan lopen door weilanden, modder en bruggen om zo boven op een 500 meter berg te komen ik vond dit een gezellige wandeling omdat je met iedereen gezellig en praatje kon maken en iedereen beter leerden kennen. en natuurlijk zijn we avonds met iedereen gezellig uit geweest.

zaterdag en zondag
zaterdag zijn we naar de mal geweest en hebben we met een groep van 6 avond gegeten bij de pizza expres. daarna zijn Bregje en ik naar huis gegaan, hebben we ingepakt en zijn we gaan slapen. want zondag ochtend ging om 3 uur de wekker om naar de verzamelplek te gaan, in de taxi te stappen en naar het vliegveld te gaan.
en dat was dan ook het laatste van onze Sheffield reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 December 2017

de tweede week in Sheffield

03 December 2017

eerste week in Sheffield

30 November 2017

Aankomst Sheffielf

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 1281

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: